SeyyidinAnnesi
Yok ben çalışmayacağım bir süre..
Korkuyorum ya kesilirse azalırsa diye sağacaktım ama sağamıyorum işte uyanıyor sürekli benim bebeğim ama dediğin gibi Allah Kerim inşallah kesilmezde içer kuzucuklarımız sütlerimizi☺️☺️
Allah sana da kolaylık versin