Merhaba arkadaşlar
ben e bebekten 100 adet olandan aldım kendi markasını ama 2 saat olmadan taşıyor daha üstüm ıslanıyor
ilk doğum yaptığımda arkadaş hediye paketine koymuş o güzeldi hiç onda sıkıntı yaşamadım ama bunu hiç beğenmedim 2 saatte bi emzirme yapıyorm ama o süreçte sızıyor siz ne kullanıyorsunuz