Merhaba kızlar aklıma takıldı. İlk kez doğum yaptım hamileliğimde çok catlak oluştu. Yani neredeyse artik catlayacak yer kalmadi. Bebeğimin bir gün illaki kardeşi olucak. Sorum şu her gebelikte catlaklar üzerine eklenir mi? Yoksa bir kere catladi zaten vucud esnemis midir? İlk dogumunda catlak olup ikinci dogumda da catlayanlar var mi?