Tuanasl mrb cnm 43.gunden yazıyorum…ilk doğduğunda emzirmeye çalıştım göğüs ucum yoktu zorlanıyordu ama bi şekilde tutturuyordum .emiyordu ama çok ağlıyordu hiç susmuyordu ve uyumuyordu siringayla mama verdik sustu ve uyudu silikon göğüs ucu aldım güzel içiyordu meğer yetmemiş 5.gun sarılık oldu .hastahanede yattık 1 gün sonrasında süt sagma makinesi aldım sjringayla verdim sagdim ama artık olmuyordu mecbur biberon verdim silikon göğüs ucuylada emzirmeye devam ettim bu süre zarfında mamayi nadir verdim burda en çok işime yarayan süt sagma makinesi oldu o benim hayatım yani .🤣 şuan göğüs ucum çıktı çok şükür silikonsuz emziriyorum biraz meme reddi yaşadım atlatttim sayılır buda geçer elbet 🤣bu arada hem emziriyorum hem sagiyorum öyle takviye yapıyorum
-