Nursena0606 Azraaltay ben 1.aydan beri okuyorum ama şuan 3 ay 19 günlük ve aşırı huysuz. Ne oyun oynuyor ne kitap okutuyor. Evi geziyoruz o bile mutlu etmiyor hava zaten soğuk dışarı çıkamıyoruz. Çıldırmak üzereyim. Hiçbir şeyden memnun olmuyor.
YazarAnne Bende 1 aylıktan başladım okumaya. Ha şimdi okuyamıyorum çünkü ağzına alıp yemeye başladı kitapları 🤦🏻♀️
Baby_Mila Azraaltay ilk bir ay sadece bol bol konuştum 2. Ay hem konuştum hem zeka kartlarını göstermeye başladım 3 aylıkkende kitap okudum resimlerinide göstererek çok faydasını gördüm 28 aylık günde 5-6 kitap okuyup birde etkinlik kitaplarını yapıyoruz