Merhaba,
Önlem bebek bezi kullananlar memnun mu acaba? Kalibi hakkinda bilgi verirmisiniz? Molfix 1numara kullaniuoduk ama kucuk gelmeye basladi 11gunluk bebegim daha. Kalibinin kucuk oldugunu bildigim icin sleepy 3 numara aldim 2 yerine. Ama oda 30lu 60tl cok geldi 😵 önlemle sleepy ayni kalitede mi?