Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu, son kontrolümüzde böbrek genişlemesi olduğu çıktı ve bugün bebeğimin kontrolü vardı.
2 böbrekte de genişleme varmış, doktor şimdilik sıkıntı yok dedi, bu durumu yaşayanlar bebeğinin böbreğinde düzelme olanlar var mı? Merak ediyorum 🙏🏻
Stres olmak istemiyorum zaten sütüm henüz gelmedi 🤦🏻♀️