Maalesef büyük ihtimalle uyuz 😓 Çünkü aynısı biz de de vardı şuan tam kaşıntımız geçmedi psikolojik olarak çok etkilendik belki de o yüzden ama artık bu şekilde lezyon olmuyor. Yani sizin attığınız resimdeki gibi olmuyor ama öncesinde aynısı vardı hele oğlumun karnı ayy Allah’ım aklıma geldikçe çıldırıyorum. Ve uyuzu doktor şöyle ayırt edebilirsin demişti bbana, eğer iki uçluysa yani hem giriş hem çıkış oluyor iki sivilce yan yana olursa uyuzdur demişti biz 6 aydan fazla oldu yeni yeni kendimize geldik ama oğlumun vücudu çok kurudu şimdi onun için nemlendirici kullanıyorum