Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 8 günlük hem anne sütü hem mama içiyor. Gazlı bir bebek değildi bu haftaya kadar önce 4 günlük bir kabızlık yaşadık 4.gün gaz sancısı ile hastaneye gidip lavman yaptık. Bebeğime biogaia kullanıyorum neden bu kabızlık oluyor anlamadım ne yapacağımı bilemiyorum yardımlarınızı bekliyorum. (Günde 3 kez mamasına zeytinyağı koyuyorum 2 gündür)