Kahvelihome Merhaba 2.bucuk aylık yanından ayrılamıyorum ayrılınca ağlıyor tek yatmıyor yanında yatınca 1.5 saat 2 saat yatar yatmazsam en fazla 10 dk en az 5 dk lütfen yardım edin bu durum Nezamana kadar gidicek geceleride koyun koyuna yatıyoruz
Lulemom Kahvelihome uyku arkadaşı edindirmeyi denedin mi. İlk 3 ay anne kokusu arıyolar. En azından şimdiden alıştır. Sonradan uyku arkadaşıyla yatar
ferlazen Kahvelihome benimde bugün 58 günlük aynı durumdayız. Biri uyku arkadaşı demişte iyide bu yaşta bi bebeğin algılaması anlaması yokki yanındaki oyuncak ile sussun. Keşke olsa yapabilen var mı? Yapışık ikiz gibiyiz ne yapcamı bilemiyorum ya. Vc ye bile gidemez oldum
Kahvelihome ferlazen malesef aynı bizimde wc kapısında puset le koyuyorum. Oda uzun duramıyorum eşim gelinde büyük wc ye gidebiliyorum afedersin de oyuncak deneyeceğim bilmiyorum çaresizlikden herşeyi denedim herşeyi aldım tv bile dikkatini çekmiyor
Kaderci Kahvelihome ben her akşam yatak odasına gelip Loş ışıkta telefonun fenerini açıp 10 da 11 de başlıyom uyutma işlemine Emziriyom uyukluyo hafif ayağımda saliyom uyuyor saat gece1 de uyuyo. Bazen 12 buçuk ve 2aylik uyuyunca besmele çekip besigine koyuyorum. Bazen gece 3 de uyaniyo bazen gece 5 de uyaniyo. Bazen beşikten alıp gece uyanınca memede ikimiz uyuyakaliyoz. Öyle cnm ama besigine koyuyorum ben.