gulbyrm Merhaba bebeğim 1 aylık doktor yarım saat emecek diyor fakat bebeğim en fazla 10-15 dk sonra bırakıp uyuya kalıyor normal midir? Diğer memeye geçemiyorum bile.. zaten geçsemde kusuyor hemen
Deletedmom090 gulbyrm çok küçük olduğu için uyuması normal ayaklarının altına çok hafifçe tıklatır gibi vurun öyle olunca uyansın. Doktorun söylediği gibi en az 20 dakika falan emmesini öneririm bende hatta bu şekilde uyandıra uyandıra ikisinide emzirin
[silindi] gulbyrm yarım saat emmek zorunda değl benim oğlum doğduğundan beri tek göğüs 5 dk emiyo çok hızlı emiyo bide. 8 ayı doldurduk hala aynı
Xoxox Drelf bencede tek meme emmeli ilk gelen süt daha cok su ihtiyacini gideren sut emdikce daha yagli olan süt geliyo.
Aslmackgz9292 Göğüsten farkediyor normal kesimin göğsü yarım saatte doyuracak kadar süt akıtıyor bazılarının fışkırıyor bazılarının bir sürü delikten akıyor 10 dakka yetiyor