3 gündür hareketlerinde bir farklılık hissettim. Yapmadığı şeyleri yapmaya başladı. Bebeğim 2 aylık. İki elini gece ve gündüz demeden sürekli yüzüne burnuna getirip getirip durdu. Anlayamadım , sonra dedim acaba kaşınıyor mu ne ki bu böyle uyuyamıyor çok uykusu geliyor gözü kapalı sürekli bu hareketleri yapıyo. 3. Gün sonu sabahı bugün yani 5 gibi, bi kızarıklık oldu yanaklarında. Soğuk press badem yağı ile nemlendirdim. Sonra kızarıklıklar geçti. Ama dokunuyorum karton gibi kabarık kabarık pütürtülü öyle kaldı yüzü. Şuan alın ve kaşlara yayıldı dokunuyorum karton gibi böyle sert kalın ama kızarıklığı geçirdim kendi tabakası geçmio. Ah canım meğer 3 gündür kaşıntıdan kuruluktan perişan olmuş yavrucağım. Başına gelen var mı? Nasıl çözüm buldunuz yardım edin