Nuryagmur_27 Bebeğinizin en zor ayı hangisi benim bebeğim 2 buçuk aylık şimdilik hiç Bi zararı yok 😊 ne zaman zorlamaya başlarım anneler?
Laden Nuryagmur_27 3 yaşına girmek üzere daha zorlanmadığım bir ayı yok sağolsun her ay diğerinden beter😁😁😁
Divayorgun Nuryagmur_27 ilk 12 ay aşırı zorlandım çok ağlardı huysuz memnuniyetsiz kucaktan inmeyen çok ağlak bi bebekti. 21 aylık olcak daha iyi şükür
Deletedmom_73 Nuryagmur_27 4 aylık diyebilirim bugün 5. Ayına girdi diş dönemi başladı bu gece de sık sık uyandı ağlayarak bu aydan sonra daha çok zorlaşacak 😪
CankizimRavzam Nuryagmur_27 1 yas zor geçti demiştim o zamanına kurban olayım şimdi 2 yaşında süründürüyo beni canı sagolatca 😅