Anneler yakında işe baslayacagım bebegıme annem bakıcak. Fakat bebegım hangı bıberonu aldıysam tutmadı. 3.5 aylık. Lansınoh avent ve bı kac tane ucuz markalar wee baby gıbı asla tutmuyor. Sut sagma makınemın bıberonu kıvı onuda tutmuyor. Dıslerını kaşıma yapıyor ucuyla daha olmazda öğürüyor. Varmı başına gelen hangı bıberonu tuttu bebeklerınız bu sekılde tutmayıp. Önerınıze ıhtıyacım var.