Okuyan_anne Kziim 2.5 yaşında boğazında balgam var atamıyor hirildiyip duruyor antibiyotik verdi ama işe yaramadı kusacak gibi oluyor ama çıkaramıyor nasil rahatlatabilirm sizler neler yaptınız yardımcı olur muusnz
Yalnizanne_06 Okuyan_anne benim oglumdada vardı cok rahatsız ediyordu sağlık ocağına gittik tamamen bitkisel bir balgam sökücü vardı onu verdi biraz büyük çocuklar içinmiş ama doktor 7 aylik çocuğuma kullandım bi zararı yok dedi onu aldık kullandık çok şükür geçti
OgretmenimKukla Okuyan_anne Prospan şurup, ballı kekik çayı, günlüğü sakızı, sırtına göğsüne sürekli ısınmış havlu, beyaz kuru dut suyu ( antibiyotik etkisinde) . Kekik çayı çok yumuşatıyordu. Yatıştırıyordu. Bir de ayva çok iyi geliyor. Geçmiş olsun 🌸
Serife1111 Okuyan_anne bebekler ağızdan atılamayan balgamı kaka şeklinde atarlar o yüzden ishal tarzı kaka olabilir
serebro Okuyan_anne ballı karışım ve mukotik şurup kullandık. 20 aylik oğlum. Gecen hafta balgamli aşırı öksürüğü vardi asm doktoru tavsiyesiyle kullandık. Bir gece aşırı öksurerek biraz ağızdan sonrada ishal gibi kakasiyla attı
Albertosss Bende kızıma kullandım çok etkili , asist var bslgaö çözücü , tereyağı pekmez limon yap içir anında söker Buda benim tarifim istersen detay yazarım