ymn2019 Bu sonucu hekim değerlendirmedi daha di mi? Radyoloji doktorunun analizleri var orada canım. 6 aylıktan sonra kapanması gereken kafa sütunlarının birleşmemesi falan filan yazıyor galiba orada ama tek başına yeterli olmaz. Doktor muayenesi, diğer bulgular olmadan tek başına yorumlanamaz tabii ki. Orada yazanların hepsi de olmuyor zaten hep biz hemen görüp korkuyoruz. Sen sakince bekle doktor değerlendirmesini. Ne zaman görecek sonucu?