Betim birprensannesi__ doktora görünmenizde fayda var , her gün gelmesi normal değil üstelik miktarı da önemli tabi.
HiraNigar birprensannesi__ bende de 52gün oldu ama bende kanama 2hafta oldu sonra sarı akıntı geldi, 40ımız çıktığında da hiç bir şey gelmedi. Bir de ben artık regl oldum 4gündür o da bitdi bugün. Doktorunuz ne diyor?
Yesimsahin birprensannesi__ benim tam 2 buçuk ay sürdü ama sonlara doğru ara ara oluyordu yani bi kaç gün var bi kaç gün yok ama sizinki hiç durmaksızınsa bilmiyorum bi doktorla görüşün bencede