Hanimlar merhaba,
Kurtkoyde oturuyoruz. Oğlum 1 yaşına geldikten sonra kreşe vermeyi düşünüyorum çalıştığım için. Kurtkoyde kreş önerisi verebilecek kimse var mı? Çocukların dünyası, pinokyo ve parlak inciler ile görüştüm. Parlak inciler 1.5 ya da 2 yaşından sonra alıyormuş. Diğer ikisi 1 yaşından önce de alıyormuş. Bilgisi önerisi olanlar varsa yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.