Nereden başlasam bilemiyorum. Bebeğim geçen hafta carsambadan beri ayaklarında yaralar çıkıyor. Kaç doktora götürdük tahlil vs hiç birşey çıkmadı. Bugün alerji doktoruna götürdük test yaptı güya buğday alerjisi varmış güya diyorum çünkü testte alerji çıkmadı olabilir dedi . Benden buğday ürünlerini kesti ilaç verdi yaraları için. Surduk ettik hiç bir iyileşme azalma yok. Çocuk hala kasıyor. Aklıma bir anda el ayak hastalığı geldi . Şanlıurfa da yaşıyorum. İnternetten bı baktım yani bu doktorlar gerçekten bu diplomaları hak etmiyor. Bildiğim tüm lafları saydım. Çocukta resmen viral bı hastalık var ve buna alerji deyip gönderiyorlar. Başına gelen var mı. Ankara'ya İstanbul'a götürmeyi bile düşünüyorum. Lütfen bilginiz varsa yardımcı olun.