Nisssss Arkadaşlar bugün 2. Ay aşısı olduk bebeğim durmadan ağlıo katılıo saatlerdir bu calpol verdim şimdi uyudu ama çok huzursuz her an ağlicak gibi duruo acile götüreyim mi bu normal mi aşı mı bişey yaptı çocuğa
Emsal04 Nisssss bizde bugün 2 aylık aşımızı olduk. Ağri kesici şurubu içirdim ama yaklaşık iki saattir durmadan ağlıyor uyutmaya çalışıyorum inliyor 😔😔😔 iki bacağı ve kolu ağrıdığını için kucakta tutmayada korkuyorum 😔😔 Allah yardımcımız olsun🤲🤲
Aliaslan1 Nisssss biz de bugün olduk 3 saattir kucağımda uyuyor uykusunda ağlıyor canı yanar gibi inşallah bu kadarla geçer
Rana18 Üstte kalsın bizde yeni olduk hiç soeun yaşamadım her ihtimale karşı calpol verdim sadece ilk 3 saat biraz hassastı kucağa alınca falan mızırdandı sonra normaldi gayet
Sevgitoprak Bende geçen yaptırdım 2 aylık aşı benimki de öyleydi hiç durmadı canı yanıyor gibi ağlıyordu ağrı kesici verince uyudu
Nisssss Arkadaşlar doktorumuzu aradım hastaneye gelme eğer gecede devam ederse fitil koy dedi.72 saate kadar devam edebilirmiş inş etmez çünkü çok üzülüorum 😢mahfoldu bebeğim