Kikiriki Kızlar dün eşim pozitif çıktı bugünde oğlum ateşlendi 37.5 oldu ateş düşürücü verdim ne zaman doktora götürmeliyim . Çok korkuyorum yavruma bişi olur diye 1 aylıkken de RSV virüsünden hastanede yatmıştık yavrum yine eziyet çekecek 😔😔😔