Kadifemsii Hanımlar kızımın ismi hayal . 2. Kızımızı bekliyoruz başta mahur ismini düşündük ama doğum yaklaştıkça bi soğuduk gibi . Kendi isminizi kızınızın ismini varsa beğendiğiniz isimleri yazsanız benim gibi olanlara fikir olur hem 🌸
NSZA2020 Kadifemsii Zeynep Afra kızımın adı zeynebi eşim koydu afrayi ben çok seviyorum Afra ismini 🌸
Adababy Kadifemsii ismim cansu kızımın adı umay ada . Asya isminide beğeniyorum hazal asya umay alvina
Kadifemsii Adababy çok yaşayın 💐 Umay’a ismi genel anlamda çok beğeniliyor forumlarda gördüğüm kadarıyla
NSZA2020 Kadifemsii bende ilk kez duyduğum bir ismi söyleyeyim size âlâ taçlı muzisyen alifirunun kızının adı ilk kez duydum ben ama hoşuma gitti
Deletedmom8453 Kadifemsii Mihran, Mihrimah, Maysa… Kızım olsa 3unden birini koyarım. Daha çok Maysa 😻
Kadifemsii Deletedmom8453 maysayı eşime söylemiştim 😀 yazalım aklımıza gelenleri diye geçiştirdi ama çok güzel isim
Reyna Deletedmom8453 3 bölüm muhteşem yüzyıl izleyince benim haller 😂😂😂 şaka bir yana bende mahidevran ismini çok beğendim nedense
Adababy Kadifemsii biz eşimle sevgiliyken umay marşı dinliyodu arabada orda duydum çok beğendim bi açıp dinleyin isterseniz herkes çok beğeniyor ve değişik isim herkes olan bi isim değil
Kadifemsii NSZA2020 âlâ kulağa hoş geliyor 😊 hayale de uyar gibi hiç sevmem uyum aramayı ama uydu sanki 😀😀
Deletedmom8453 Kadifemsii Eski Türkçe seviyorum 😂 oğlumun adı da Barlas ya o da değişik olsun isterim şahsen 😂
egelsenkonuss Kadifemsii mahur çok güzel bence. kızımın adı ömür benimki de İrem ama Aden ve mavi ismini de çok beğeniyorum
Kadifemsii egelsenkonuss mavi ismi güzel . Mahuru ben hala istiyorum gibi ama insanların tepkisi enteresan yaşlılar maho der Mahmut der gibi saçma sapan şeyler
Kadifemsii Deletedmom8453 inşallah bi kızında olur 😀 maysa nın anlamı da bi çiçek ti sanırım net hatırlayamadım