Buk Merhaba sezaryen doğum sonrası aksef 500 mg antibiyotik içip aynı zamanda emziren var mı. Lütfen çok önemli
Kadifemsii Buk antibiyotik neden içiyorsunuz. Ben sadece krem kullanmıştım dikişlerim için . Üstte kalsın ama doktorunuz kullan dediyse muhtemelen sorun yaratmıyordur bilemedim
Mimoza_cicegi Buk Antibiyotik 10 tane kan sulandırıcı iğne ağrı kesici kullandım bnde doktorum vermisti bı sikintida olmadı
mustafayamaninannesi Buk hatta yine içiyorum sinüzitim var mecburum hamileyken de sinüzitim başlamıştı 26. Haftamda içmiştim
kaymakliekmekkadayifi Buk adini hiç hatırlamıyorum ama hizli iyilesebilmem icin ben kullanmistim antibiyotik ve agri kesici. Ve emziriyordum. Zaten 24 saat hastanede kaldigimiz süreçte de antibiyotik enjekte ediyorlar ki
Zeynom03 Buk bende adını hatirlayamadim ama kullandım canım hatta 15 gün önce soğuk alginligim vardı aksef 500 mg kullandım bebeğim 2 5 aylık şimdi