Sevgitoprak İyi günler arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğim gece hastaydım uyuya kalmışım bebeğimde 8 saat emmeden uyumuş ağlamadı da kalktığımda elini emiyordu başına gelen varmı üzüldüm korktum bide 😢
Kadifemsii Sevgitoprak birşey olmaz canım . Her bebek açlıktan uyanmaz benim kızım hiç uyanmazdı mesela benimde uykuda kaldığım oluyordu
Deletedmom_61 Sevgitoprak 8 saat uyumadı ama bende ağlayınca kalkıyorum yada hareketlenince duyup kalkıyorum 6 yada 6 buçuk saat uyuyor ama uyanıp elini emdigini görmedim hiç kundak yaptığım için üzülmeyin uzmanlar gece uyku kalitesi bozulmasın diye bide büyüdüğü için kendi uyanana kadar uyandirmayin diyor
Eysar Sevgitoprak Bende bu gece öyle birşey yaşadım gece 11 de yemişti saat 4 de uyandım hala uyuyordu
Sevgitoprak Çok teşekkürler çok üzüldüm vicdanım sızladı oğluma 😢 sabah kalkınca alarm kuracam 6 saate kadar yinede 😊 sağolun arkadaşlar