incitanesii ben ayağımda sallıyordum, arabada yolculukta bile uyumuyordu öyle sallanmaya bağımlıydı yani. Beşik sallanmasıyla da uyumuyordu. 5. Ayı bekliyordum o yüzden 4. Aydan itibaren sallama hızımı azaltım beşik hızına indirdim. Beşikte salladım bi süre. Bu süre de bide rutine alıştırıp beyaz gürültü açtım. 4 ay 20 günlükken denemek için niyetlendim ama ümidim yoktu. Çünkü herkes 5 aydan sonra olur diyordu. İlk gün rutini falan herşeyi yapıp beşiğine koydum. Bekledim. Ağladı. Salladım. Susunca durdum, böyle 1 saat tekrar tekrar yaptım. En son mayıştı hareket azaldı. Tek noktaya odaklandı. O noktadan sonra sallamamak gerek. Öylece uyudu ama 1 saati geçti. Her uykuda aynı şekilde yaptım. Gittikçe hem süre azaldı hemde sallama tekrarım azaldı. 2. Gün son uykusunda 1 kez sallamıştım. 3. Gün hiç sallamamayı denedim. Mızmızlandı falan ama sallamadan uyudu. Hiç ümidim yoktu bide bu kadar kısa sürede olacağını da beklemiyordum. 10 gün oldu. Desteksiz uyuyor çok şükür. Korkulu rüyamdı. Nasıl yapacam diye kara kara düşünürken hiç beklemediğim bi anda oldu