mehmel54 Kızlar ya daha önce burada görmüştüm bende doyuyordur dedim ama bu ara çok başıma geldiği için endişelendim 24 günlük bi kızım var önceden yarım saat falan emerdi uzun uzun bu bi kaç gündür 10 dk dolu dolu emiyor tam 10 dk olduğunda kendiliğinden bırakıyor almıyor bir daha uyuyor yerine koyduğumda uyanıyor ama ağlamıyor bezlerini de kontrol ettim çiş dolu oluyor ama 10 dk yetiyor mu doymasına ya da nasıl yetiyor büyüdükçe daha uzun emmesi gerekmez mi doyması için bizde aksine büyüdükçe emme süreleri azaldı normal mi acaba bilemedim şimdi endişelendim
Cinarinannnesi mehmel54 bebeğiniz 24 Aralık dogumlumu benim bebeğim de 24 günlük 24 ünde kontrol ve aşısı var yeri geliyo 5 dakika emdiği bile oluyor ha bire bez değiştiriyoruz ve uykuda garip garip sesler çıkarıyor sizinde öylemi
Selinbam mehmel54 bana doktor 5 dk da bebek memeyi bitirir demşti doyuyordur çiş de varmış merak etme kontroldede çıkar zaten
Glbahar mehmel54 doyuyordu canım emme süresi azaldı diye endişelenme, benim oğlumun 5 dk emiyordu kısa kısa sık emiyordu bende ilk zamanlar çok üzüldüm az emiyor kilo almayacak diye kontrole bi gittim bir ayda 2 kilo almış çiş sayısı yeterliyse hiç dert yapma derim ☺️
Meryem111 mehmel54 benm oğlumda 24 günlük 😀 bizimde başlarda on dakka emşydu şimdi daha fazla emiyo ama gözler kapalı uyuyo emiypda emzik niyetinemi emiyo bende onu merak edyorum bazende on dakka emiyo bence büyüdükce az emmesi normal değilmi daha kuvvetli oluyolar daha hızlı cekiyolar
Yica Bizim hep azdı. Bir emzirme danışmanı sormuştum. Cisli bez sayısı, kilo durumu, bebeğin vücudunun nemli olması, mutlu olması önemli. Yoksa dakikalara takılmayın demişti bana
mehmel54 Yica gülücükler saçar tabi bize değil ama yine de güler kilosu da gayet iyi demişti doktorum ama o zamanlar uzun uzun emerdi 24ünde tekrar kontrolümüz var umarım her sey yolundadır ağlamıyor normalde acikinca ağlar
Yica mehmel54 yani bizim 5 dk gibiydi süre hiçte artiramadim o dönemde. Hatta 2-3 saat civarı emiyordu. Sonra sağlık ocağında ki ebe bence sütun yağlanmış o yüzden kısa sürüyor dedi. Bir de tazyikliydi. Yani biraz akışına bıraktım doğrusu 😃 sonra zaten büyüdü şu an 7.5 aylık kendi doydugunda bırakıyor. Yani ne kadar sakinseniz o kadar iyi ki bebeğinizi de sürekli gozlemliyorsunuzdur. Eğer içinize sinmiyorsa sık sık teklif edersiniz zaten açsa emer🤗
mehmel54 Yica 2 saatte 1 , saatte 1 kesin uyanıyor zaten 2 saati hiç geçmez ama ne bileyim böyle olunca endişelendim bende akışına bırakayım o zaman zaten doymadığı zaman 10 15 dk sonra tekrar emmek istiyor emiyor
Yica mehmel54 kesinlikle öyle. Ne kadar sakinsek o kadar iyi ki onlar kendilerini ifade edebiliyorlar zaten. Tabi belli bir saati gecmemekte fayda var
mehmel54 Cinarinannnesi evet aynıları var sağlık ocağına ki ebeye sorduğumda sesleri normal demişti benimki de bu ara 5 dk 10 dk emiyor ve saatte bir neredeyse bezini değiştiriyorum
gns_123 Cinarinannnesi benim de 24 arslik doğumlu 🤗 bizim sanirim gazlı bir bebek uyurken cok iki büklüm oluyor ıkınma sesleri çıkarıyor tuhaf sesleri oluyor cok üzülüyorum bendr ya
mehmel54 gns_123 mama veriyorsanız mamadan olabilir benimkide öyle mama vermeye başladıktan sonra oldu malesef bende çok üzülüyorum bazen gazini çıkartabiliyor biraz daha rahat uyuyor ama sürekli geriliyor ıkınıyor özellıkle geceleri oluyor gündüzleri olmuyor doktorum normal dedi ama bilemiyorum korkuyorum yine de bir şey olacak diye kaç gece uykusuz kaldım bu yüzden
gns_123 mehmel54 mama da vermiyorum ama gazli demek ki bebeklerimiz ilk 3 ay zor geçicek ama ozliycez bugünleri 🤗
gns_123 Cinarinannnesi aynen öyle bnde ayni aksam 6 dedimmi 12ye kadar huzursuz sonra yorgunluktab uyuyorlar
Cinarinannnesi gns_123 gaz sancısı dan sırtını ovalar ovalamaz agliyo bağırıyor bende dayanamadım gaz damlası aldım
mehmel54 Selinbam evet doyuyormuş kilo alımı da gayet güzel için rahatladı şimdi saatlere takılmıyorum kendi bırakana kadar emiyor 😊