ebruli1 aynı benimde canım gebelik zehirlenmesi geçirdim doğumda kalbim durdu ama çok şükür ki Allah beni çocuğuma bağışladı bir ay hastanede yattım şekerim tansiyonum düşmedi bide üstüne beyin kanaması geçirdim oyuzden çok korkuyorum zaten doktor başta solemisti hamile kaldığında çok riskli masada kalabilirsin demişti çok şükür olmadi