Minigim00 Kizlar hepinize merhaba 🌸35 günlük bir bebeğim var ve mama verdigim zaman tuvaletini yapamıyor gaz sorunu sancıları yaşıyor sizin kullandigiz doktorumuzun verdiği gaz damlalari var mi onerebileceginiz simdiden teşekkür ederim 🤗
Ervakts Minigim00 nurse harveysin damlasını kullanmıştık çok memnun kalmadık şurubuna geçtik faydasını gördük ama burda zinco damlayı önerenler çok fazla bidahaki kontrolde doktora danışıp onaylarsa ona geçeceğim probiyotik olarakta bio gaia kullanıyoruz
Acemibabyy Minigim00 merhaba öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz bizde doğduğumuzda gaz sıkıntımız vardı ama doktorumuz sab simplex vermişti çok çok iyi geldi üstüne daha başka damla tanımam çok şükür bir DHA sıkıntımız olmadı
nilaylks Minigim00 sab simplex kullandık bebeğim çok rahatladı ama ilk günler kıpkırmızı ıkınmaları oldu damla zamanla etki etti Soner hafta on gün sonra baya rahatlamıştı bebeğim sonra dünya varmış dedik yani çok çok zordu gazlıyken 😫
Eysar Ervakts bizde nurse Harves colex surubundan memnun kaldık zinco ile veriyorum gerçekten faydası oluyor
Minigim00 Acemibabyy teşekkür ederim ilk bebegim o yüzden biraz tedirginim o yuzden burdan yazdim herkesin fikrini onerisini almak için
yakamoz_ Minigim00 gaz damlası olarak sab simplex ve bağırsak düzenleyici biogaia yı birlikte kullandık. Epey rahatlattı