Valla ben telefondan video acıyorum bi elimle teli tutup bir elimlede biberonu agzına veriyorum oyle içiyor o sekilde içti hep 6 aylıkken basladım yoksa içmiyordu iştahıda yemeside cok güzel simdi kızıcakşar videoyla olmaz diye ama cocuğumuda icmeyince yemeyince bu sekilde büyüttüm masallah hepside cok saglıklı 😌