Snowglobe Pnrzengin üstünüz De Bi hararet var mı acabaa. Yanlış anlamayın benimde 6 ay olmak üzere zaten normal de sıkıntıya gelemezdim. Şimdi hepten daralıyorum. Sıcaklar basıyor
yakamoz_ Pnrzengin benim oğlum da 8 aylık ben de olmadım. Emzirdiğim için bir yıla kadar normal olduğunu biliyorum. Ama yine de bir doktora gitsem mi diye düşünmüyor değilim
S-oy Pnrzengin olabiliyor emzirirken hormonlar nedeniyle az ya da düzensiz ya da uzunca süre gelmemesi normal hormonlarınız düzeldiğinde düzene girecektir kişiden kişiye değişiyor ama başka şüpheleriniz varsa kadın doktorunuza danışın bence