Nilmila adı üstünde normal Doğum. Normal olan o yani. Bebeğin pozisyonunun uygun olmaması, çatı darlığı, açılmanın ilerlememesi , bebeğin kilosunun fazla olması, kalp atışlarının düşmesi veya başka herhangi bir komplikasyon olduğunda mecburi bir Doğum şekli olarak sezaryen hayat kurtarıyor. Ama hiçbir sıkıntı yoksa tabii ki normal Doğum bebek için de anne için de en sağlıklısı. Doğum öncesi çekilen sancılar sayesinde süt çabuk geliyor normal Doğumda. Vücut kendini çok daha kısa sürede toparlıyor. Dikişler en geç iki üç haftaya iyileşiyor. Ama sezaryende çoğu kişide göbek olduğu gibi kalıyor, süt geç iniyor, üşüttüğünde veya ağır kaldırdığında kesilen bölge ağrı yapıyor. Yani en azından ablamlardan ve sezaryen Doğum yapan arkadaşlarımdan öyle duydum. Yine son karar senin ama benim fikrime göre olması gereken doğal sürecin gerçekleşmesi için imkan tanınmalı. Olmuyorsa sezaryen denenmeli.