Valla bıktım kızlar nereye dokunsam elektirk çarpıyor beni çat çat diye asansörde market kapılarında raflarda mağazalarda evde birisi yanımdan geçerken bana küçücük dokunsa bile çat çarpıyor ve ben sürekli refleksle minik çığlıklar atıyorum herkes bana bakıyor bu sabah ta oğlum bana sarılmak istedi ve yine çat diye bi ses 😅 artık cidden delircem ne yapmam gerekiyor neden böyle oluyor böyle olan varmı baska