18aylık birhafta öncesine kadar çorba yerdi şimdi onu bile istemiyo ağzını açmıyo hatta çorbanın içindeki et parçası için kustu önceden böyle değildi,acıkmasını bekliyorum 7-8saat geçmesine rağmen yine aynı.pilav severdi onu asla yemiyo nasıl olcak bilmiyorum