10 aylık oğlum var ve son 1 haftadır inanılmaz kötü durumda uykuları. Sallanarak uyuyor ama minderi görür görmez çığlık çığlığa ağlıyor. Kucağımda uyutmayı denedim kucağımda ters dönüyor, gece 12 de aşağı uyumuyor. Erken uyutsamda 20 dk sonra geri uyanıyor, gün içinde sürekli mızmız ve onu hiçbir şekilde mutlu edemiyorum 😔 atak haftasında değil güya güneşli günler görüyoruz ama yokkkk. Var mı aranızda bu durumu yaşayan kızlar?