erzey Kızlar bir olayı ya da bir kişiyi kafaya takmamayı nasıl başarabiliriz? (Özellikle akraba) ben bir olayda en dine kadar yaşıyorum mutsuzluğumu karşı tarafa hiç bir şey olmuyor olan yalnızca bana oluyor.Önerilerinizi bekliyorum 🌸
lalbg erzey kafanı başka şeyle meşgul edersen sinirin , öfken, bilimum kafana taktığın şeyler geçiyo. Bir de yapısal. Benim sevdiklerime zarar verecek bi konu olmadıktan sonra hiç bi şey umrumda olmuyo☺️
Kadifemsii erzey amaaan 3 günlük dünya diyip bebemi öpüp kokluyorum 😀 şaka ya illaki beynimizde yer ediyor ama başkası için kendimi niye yıpratayım diyip kısa süre sonra çıkıyorum o moddan
Fun erzey ya ben bu konuda çok gamsızım ne eski sevgili ne eş ne akraba hiçbişeyi kafama takmadım. Bence bunun kişinin alışkanlıklarıyla alakalı yani nasıl başa çıkmamayı kendini üzmeyi öğrenmişsen bunun tam tersini yapmak biraz zaman alır bence. İmkansız değil dene kendini nekadar seversen hayat okadar güzelleşiyor emin ol diğer şeyler çok önemsiz kalıyo. Kendimden biliyorum 1 saat sonra unuturum hatta
Deletedmom896 erzey İnan ne minnoş gönlümü nede Harika beynimi yormamam üzemem 1-2 gün düşünür muhasebesini yaparım sonra kapatırım konuyu açmamak üzere negatif insanlardan kaçın koşarak uzaklaşın bide çok alıngan minnoşlarla çok samimiyet kurmayın zordur bunlarla iletişim kurmak
Balkizlarim erzey Yapımda var yaaa neyini takayım beni sinir eden kişiyi valla pat pat cevabını veririm benden ne üstünlüğü var ki ✅🙈
Tortilla_ erzey Yapı meselesi bence. Şurda ki bir olayı bile kafasına takan var. Ne ruhumu ne beynimi nede bedenimi yoramam.
Ervakts erzey valla saçımdan iki tel aynı anda kopsa oturup aylarca bunu düşünüp dertlenebilirim hayatımda kafama takmadığım tek bir konu bile yok ertesi gün banyoyu temizleyin dediysem o gece sabah kadar rüyamda banyoyu temizlerim o derece haberleri izlesem onları kafama takarım her şeyi takarım çok kötü bi şey ama gerçekten ilkokuldan beri resmen böyleyim 😂
Yasemin34 erzey önceden çok takardım baktım bu durum beni hasta ediyor sonra bana kim naparsa ağzına s kararı aldım yapana yapıyorum sonuna kadar benim kafam rahat oluyor 5 6 senedir bu düzeni oturttum kimse kış bile diyemiyor başımı ağrıtanın basını ağrıtırım🤣tavsiye ederim işe yarıyor
Sewimlii erzey Ben kzıım dan sonra takmıyorum artık kimseyi ve İnan Rabbim de kimseye muhtaç etmiyor herkese lafımı söylüyorum içim rahat ediyor huzur buluyorum . Salakmışım önce kırmayayım vs diye hep milleti düşünüp kendimi üzmüşüm . Ben ne kadar dik durursam evladım da o kadar dik durur. Bunu unutma canım
Yasemin34 Eliffatma0113 yaparsın insanın damarına basınca bak nasıl yapıyor kendileri bile şaşırıyor bir adım geri atıyorlar