Tombisss doktorumuzdan aldık ama henuz ödemeyi yapmadık gittiğimizde ödeyeceğiz internetten bakmıştım fiyatı yüksek bir asi degil. Normalde eskiden sağlık ocaklarında bu asi vardi. Şimdi Hindistan kökenli baska bir asi var alerji sebebiyle döküntü yapabiliyor. Öncelikle sağlık ocağına sorun ellerinde var mi ? Varsa onu tercih edin. Tabiki öncelikle doktorunuza danışın yanlış yönlendirmek istemek