cansmeyra öncelikle şöyle ben çok çok araştırdım üzüntüden kafayı yemek üzereydim ama sonra geçtiğini kalıcı bişey olmadığını görünce rahatladım. Doğuştan değil sonradan oluyor. Eğer siz emziriyorsanız yediklerinize dikkat edin, belki sizin bebeğinizin başka bişeye alerjisi vardır. Biz şampuan yap olarak dalin kullanıyorduk, içindeki etken maddesi egzamayı tetiklemiş her yağı sürdüğümde daha fazla oluyordu bilmediğim için. Doktor bebe yağını yasakladı minidolin şampuan ve losyon kullandık fakat bulması çok zor, sebamed kullanıyoruz şimdi o da çok iyi geldi. Deterjan sıvı olmalı toz değil, yumuşatıcı hipoalerjenik olmalı. Yün ve sentetik kıyafetler değil, daha çok organik. Duş süreleri ılık 10 dkdan az olacak şekilde olmalı. Tabi bunlar atopik egzama için sizinki belki farklı egzamadır çok çeşit egzama var doktor görmeli yinede. Advantan kortizonlu krem kullanıyorum çok ince tabaka sürüyorum