Aryeeen Merhabalar bana bir konuda yardımcı olursanız sevinirim 🙏 Remington saç düzleştirici almak istiyorum. Fakat hangi modeli alacağım konusunda kafam çok karışık. Kullananlar fikrinizi söylerseniz çok sevinirim
sademinannesi Aryeeen https://ty.gl/xyxut20ebg benim kullandığımda bu model saçlarım kıvırcık dümdüz yapıyor çok güzel tavsiye ederim
Busepp Saçım kıvırcık ama inanılmaz kolay duzlesiyor 8 yıldır aynısını kullanıyorum bana mısın demedi hiç bozulmadı https://ty.gl/7kk8fj6lpu
Bebek61 Ben bordo kalın plakalı olan modelini kullanıyorum saçlarım çok sık ve kalın telli olduğu için bunu tercih ettim. İnce ve seyrek saçınız varsa ince plaka modelleri tercih edebilirsiniz.