Bugün 1 aylık kontrolümüz vardı normalde doğum kilosu 3100 bugün baktığımızda3600 olmuş doktor az kilo aldığını söyledi. Normalde sürekli emiyor sadece anne sütü veriyorum ama aşırı derece bardaktan boşalırcasına kusuyor. Kan ve idrar tahlili verdik. Sizde nasıl dı bebeğin kaç kilo alması lazım her ay . Çok üzüldüm sütüm de iyi gayet bol anlmadım neden böyle oldu 😞