Hala mama ıcıyormu yoksa sadece ek gıdamı
nesekaan ikisi birlikte.istahsiz oldum olası zaten 3 öğün mama veriyorum ek gıda da 3 öğün
sunflower buyudukce mamayı azaltmak yerıne hıc bırakmıycak gıbıler :)