Nazzgedikk Tubacnr0 benim kızım da 7 aylık şuan öyle sık sık fizyolojik yapıyoruz bir de soğuk hava alıyor
Tubacnr0 Nazzgedikk ben onu yapmaya korkuyorum açıkçası nasıl yapıyorsunuz ya genzine fazla kaçırırsam diye
Nazzgedikk Tubacnr0 aslaa korkmaa hiç birşey olmuyor ya yutuyor ya da burnundan akıyor zaten hiç korkulcak birşey yok canım