Minnakbebek Kimin ne dediği seni ilgilendirmesin. O bebek sen korunduğun hlde sana verilmişse ruh üflenmiş rahime düşmüş. Çok zor olabilir, çok yıpranabilirsin. Belki de çok üzgünsün. Ama annesin ilk bebeğin için nasıl güçlüysen ikinciye bakacak gücüde bulursuun.
cinsiyeti önemli değil, evdeki bebeğin küçüklerini ona giydirirsin dışarı için güzel kıyafet alırsın. Hatta instagramd aikinci el bebek kıyafetleri çok ucuza satan sayfalar var çok uyguna.. Sütünde varmış Rabbim arttırsın..
belki özenir mutlu olursun diye mavislerinannesi isimli bir kadın var instagramda ikiz kızları olsun istiyormuş peş peşe kız yapmış, sonra da 3. Yapmış.
İki kızını ikiz sanıyorlar Maşallah 🙏🏻 İlk bebeğin ikiz olsaydı onlardan birinden vazgeçecek miydin? Geçmeyecektin. Bu da senin evladın, rahmine düşmüş, can bulmuş. Rabbim hayat vermiş.. İnşallah ona kıymazsın 🙏🏻