Minnakbebek canim eminim bu psikoloji kolay değildir ama bi cana kıymaktanda daha kötü değildir diye düşünüyorum sakin böyle birşey yapmayın yanınızdaki evladıniza bi bakın karninizdakiyle hicbir farkı yok şuan eline iğne batsa sizin canınız acır dimi,peki ötekinin ne farkı var daha kucağınizda değil diyemi..ki oldum olası hep korkmusumdur zira ne zaman bir kürtaj duysam hayattakiylede imtihan oluyorlar sonra,sizi üzmek istemem ama bence bu karardan vazgeçin görüceksiniz doğunca ne kadar güzel biseye vesile olduğunuzu 😌