karabiberimm ben şırınga kullanmıyorum flakon kullanıyorum. Bebeği yan yatırıyorum önce bi burnuna sıkıyorum yarısını, kaldırıyorum pıtpıt sırtına vuruyorum sonra aynı işlemi diğer tarafına yatırarak yapıyorum. Ağzına gözüne kaçabiliyor endişe etmeyin. Zaten genzinden ağzına geliyor, gözüde hemen bir Pamuk’la hafif hafif bastırarak temizleyin. (Gözler serum fizyolojiklede temizlenir.)