Arkadaş 8 aylık bir kızım var dün aksam vücudnda hafif kırmızı benekler oluşmaya başladı bugün de yüzünde cıktı benek benek farklı birsey yemedi her zaman yediği corbadan içti alerjik mi bilemedim huzursuz degil kızım ama padifen surup vermiştim dün yani 4 5 gündür kullanıyoruz ilacı ilk defa kullanıyorum daha önceleri kullanmamıştk padifeni ondan olabilir mi