Neler yaptınız bebeğinize?
Maalesef eşim pozitif çıktı . Ben test yaptırmadım ama iyi hissediyorum dün kızım sürekli ağladı gündüz 12 de uyandı gece 12ye kadar zor uyuttum bilmiyorduk hasta olduğunu eşimin bugün öğrendik. Acaba kızımda ağrı falan mı vardır😢dün
minoset şurup verdim 1 çay kaşığı sonra rahatladı uyudu.
Ateşi yok . Ama çok huzursuz ve durup durup ağlıyor bugün de😞 5ay 20 günlük .