merhaba bebeğim 7 ay 18 günlük. yaklaşık 20 gündür biberon reddi yaşıyorduk. geceleri uyurken alıyor acıkınca. 3 gündür meme reddi de yaşamaya başladık. memeyi görünce kendisini geri itip ağlıyor. ancak uykuya geçeceği zaman alıyor. çalışıyorum ek gıdasını annem veriyor çoğu zaman. acaba ölçüyü mü kaçırdı çünkü ek gıdaya çok hevesli meme almak istemese de ek gıdaya hayır demiyor. emzik kullanımını da artırdı bu arala. meme almıyor emzik alıyor. uyurken emziği vermek istemiyor. tecrübesi yada fikri olan paylaşabilirse çok sevinirim