Tazeee_annee Kizlar bu durumu yaşayan olmuş muydu. Oğlumun yüzünde egzama olmuş biraz önce doktordan geldik. Neden olmuş olabilir Dalin kullaniyorum şampuan sabun tozu Dalin nemlendirici. Sizce bu yüzden olmuş olabilir mi
Kustuyu95 Tazeee_annee dalin pek iyi degil sampuan olarak degisturmeni oneririm ben sebamete geçtim uni baby kullaniyodum ayni sorunu yasadim yuzunu surekli nemlendir kurudukca catliyo daha çok ilerliyo krem olrak bioderma atoderm kullandik cok iyi gekdi bize kiyafetlerini cift durulama yaptir cok hassas olman lazim gecmesi icin gecmis olsun
Hahahahah12 Tazeee_annee Google hızlı foto yükleye git . Fotoyu paylaş orda kopyala buraya yapıştır yap canım oluyor