birtutamsac Başına gelen var mı ya eşimi bekliyorum şu an gelsin götürecem. Doktor her ihtimale karşı muayene edelim ciğerine kaçmış mı diye dedi ciğere hemen kaçar mı ya 🥺
esrefiMahlukatAnasi birtutamsac Benim oğlum da 1 kuruştan küçük silikon bir şey yuttu. Doktoru öksürük ve kusması olursa benden haber beklemeden hemen hastaneye geçin dedi. 2 gün sonra kakada çıktı. Sizin de çıkar bence ama doktorunuz çağırdıysa muhakkak gidin. Geçmiş olsun.
Mertbebek50 birtutamsac geçmiş olsun görümcemin kızı yutmuş haberleri yokmuş küstü kusunca kusmugunda toka çıktı
Aalya birtutamsac benm kızım 9 10 aylıkken falan dört beş tane minik lastiklerden yutmuştu kaka ile çıktı korkmayın kaka ıle çıkıyor 😅
birtutamsac esrefiMahlukatAnasi kusması vardı ama tokadan sonra iki kez kustu yine çıkmadı eşim gelsin gidecez inşallah. Teşekkür ediyorum
esrefiMahlukatAnasi birtutamsac bence kakada çıkacak o. Korkmayın hiç. Doktorunuzla da görüşünce öyle diyecek. İçinizi ferah tutun.
birtutamsac Aalya ya doktor telaşlandırdı ciğere kaçmışsa diye biraz o ürküttü beni bende kaka da çıkar diye düşünmüştüm 😔 inşallah çıkar ya
birtutamsac esrefiMahlukatAnasi inşallah öyle umut ediyorum 😔 kakasını da 2 3 günde yapar ve bugün yaptı sabah daha kim bilir ne zaman yapar
birtutamsac NukleerBaslikliKiz inşallah canım ya 🧡 erimezse kakasından çıkar dedi yine de takipte ol morarma sık sık öksürük olursa hemen geri getir dedi