Gizyavuz Kizlar bebegim 2 ay 8 gunluk heycanlaninca ve aglayinca elleri buz kesiyoo kalp kapakciginda hafif aralik var ads acaba onunlami ilgili bilemedim..
mustafayamaninannesi Gizyavuz bahar bebeği benimki elleri terler yada ağzına götürür üşürdü canım şimdi 9 ay 7 günlük yine üşüyor ama ense boyun altı sıcaklığı normalse olabilir diye biliyorum diğer konuda bilgim yok
Mavis34 Gizyavuz benimkide 3 aya yaklaştı doğduğundan beri elleri hep buz gibi ama terli ayaklarında terli oluyor ama neden hic bilmiyirum
Mavis34 Gizyavuz onu farkedemedim normalde hep çok soğuk elleri son bur haftadır arada sicak arada soğuk oluyir
mustafayamaninannesi Gizyavuz pek dikkat etmemiştim o zamanlar yaz ayına denk gelmiştik canım ama sürekli eller ağızda olduğu için soğuktu ıslaktı hatta eldiven çıkardık üşüyor mu acaba diye düşünürdüm bence normal